Vertical Church Iglesia voor iPhone

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Verticale Kerk Iglesia

Vertical Church Iglesia is een lifestyle-app ontwikkeld door Vertical Church Inc. Het is beschikbaar voor iPhone-gebruikers en kan gratis worden gedownload. Met deze app kunnen gebruikers verbinding maken en betrokken raken bij de gemeenschap van Vertical Church in Zuid-Florida.

Met Vertical Church Iglesia hebben gebruikers toegang tot een breed scala aan media-inhoud, waaronder video's en audio-opnames. Ze kunnen ook meer te weten komen over de kerk en haar missie. De app biedt een handige manier om verbonden te blijven met de kerkelijke gemeenschap en donaties te doen.

Het belangrijkste doel van Vertical Church is om mensen naar God te wijzen, hen te leren Jezus te volgen en hen toe te rusten om een verschil te maken. De app helpt gebruikers in hun geestelijke reis door middel van middelen om:

• God te leren kennen
  • Vrijheid te vinden
  • Doel te ontdekken
  • Een verschil te maken

Al met al is Vertical Church Iglesia een handige tool voor individuen die verbinding willen maken met de gemeenschap in Zuid-Florida en hun geloof willen verdiepen.

Programma is beschikbaar in andere talen

Vertical Church Iglesia voor iPhone

• Gratis

• In Nederlands
  • V 15.4.6

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Vertical Church Iglesia

Heeft u geprobeerd Vertical Church Iglesia? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.